Salam Sejahtera semua..

PERHATIAN...

Saya hanya mengambil order untuk bulan puasa & hari raya sahaja.
Sekiranya berminat untuk menempah didalam bulan bulan yang lain minimum order adalah 200 pek / 100 kg.

100% Keluaran Bumiputera ( bisnes kat dapur rumah je )
100% Kacang Hijau

TEMPAHAN MULA DIBUKA SEKARANG.....

Untuk sebarang tempahan :
- Individu
- Peniaga2 Bazar
- Pemborong

Kepada pembeli atau agen yang berminat untuk berurusan dengan kami boleh menghubungi 012-6962625/0173521225/01115322625

Lokasi penghantaran sekitar Lembah Klang . ( Hantar terus by hand )
Caj akan dikenakan untuk pesanan dibawah 20pek/10kg.

Kepada yang berada diluar kawasan sila hubungi saya untuk bincang cara penghantaran.

Khidmat penghantaran melalui Pos ke Sabah & Sarawak.
Caj akan dikenakan mengikut kadar berat (berat asas bungkusan atau VOLUMETRIK - mana yang lebih tinggi) sepertimana yang telah ditetapkan oleh Pos Malaysia.
Berikut adalah panduan untuk anda mengenai kadar caj yang dikenakan oleh Pos Malaysia.
Panduan Pos Malaysia
Panduan Kiraan Volumetric Weight
(Lebar x Panjang x Tinggi /6000 = KG) - Kiraan dalam cm..

Adakalanya caj yang dikenakan adalah berdasarkan kadar berat kiraan VOLUMETRIK (saiz bungkusan) dan bukan mengikut berat sesuatu pakej. Jadi kepada yang nak buat pesanan melalui pos adalah lebih baik untuk anda membuat pesanan dalam kuantiti yang banyak. Takut nanti caj pos lagi mahal dari harga produk.

Harga : RM13/pek/500gm
Bayaran : C.O.D / Bank In M2U (162647037807 / Nor Ishraf Bakar)

Hubungi nombor yang tertera dibawah untuk pertanyaan.

H/P : 0126962625
0173521225
01115322625

atau

email : ishraf@destinigroup.com

Friday, July 23, 2010

Dah mula sibuk

Minggu ni aku dah mula sibuk. Hari sabtu ni Mak aku dari nak datang dari kedah. Petang sabtu sampai. Bos ajak pi rumah dia ada kenduri doa selamat aku tak dapat nak pergi. Nak kene siapkan order 400 pek untuk kak zie. Ahad dah bersusun program. Start pagi dah kene hantar bos pi LCCT. Next to Shah Alam. Car boot sale & hantar sample lagi. Tengah hari takde hal. Petang kene pi KL lak. First Pandan indah. Hantar tempahan Kak Zie, next Wangsa Maju. then AU2 Keramat nak hantar sample lagik...Ntah jam berapa lah boleh settle. Tapi tak pe. Cari rezzzeki..Harap harap berbaloi. Mak aku dok rumah adik aku kat Shah Alam dulu 3-4 hari. Pas tu rumah aku lak...

Arghhh...lupa pulak dah. Aku kene kemas siap siap rumah sebelum depa semua mai rumah....C U....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...